miercuri, 14 septembrie 2011

O noua zi - aceeasi coloana!



În această dimineață am fost nevoit să mă deplasez în zona fîntânei Miorița. Întrucât trebuia să ajung la întâlnire la ora 09.00, în jurul orei 8.20 am plecat din zona Orșova. Bucuros că nu trebuia să stau blocat în trafic la Lujerului, m-am încadrat în coloana ce ducea spre podul Grand. Bucuria mea a ținut însă foarte puțin, până la Arcul de Triumf făcând aproximativ o oră în coloană, bară la bară.


Calmul ce mă caracterizează a fost macinat de furia pentru cei ce au blocat investițiile în lucrările de infrastructură rutieră. Fie că este vorba de străpungerea Splaiul Independenței - autostrada A1, de pasajul subteran de la Piața Presei libere sau de cel de la Charles de Gaulle, nerealizarea acestor lucrări ne mănâncă nervii și ne crește substanțial costurile de deplasare.


Și toate astea din cauza cui? Din cauza consilierilor Partidului Democrat din Primăria Capitalei care se opun demarării proiectelor de infrastructură rutieră pentru ca apoi să poată iesi în campania electorală și să spună ce bun va fi un alt primar propus de ei și care va face toate aceste lucruri.
   

Niciun comentariu: