marți, 28 decembrie 2010

Lobby pentru Stadionul Naţional Lia Manoliu

Discuţiile prelungite de săptămâna trecută pentru adoptarea bugetului de stat au creat şi oportunităţi pentru discuţii neoficiale. Astfel, în timp ce luam o gustare cu colegii liberali, ni s-a alaturat şi domnul ministru Ialomiţeanu Gheorghe. Pe lângă discuţiile inerente de macroeconomie, am susţinut importanţa finanţării de către guvern a unei părţi din lucrările la Stadionul Lia Manoliu.

Deşi la votul în plen, domnul ministru nu a susţinut amendamentul meu de alocare a fondurilor pentru acest obiectiv de investiţii, astăzi am avut plăcuta surpriză să constat că guvernul a alocat banii necesari investiţiei.
Nu cred că mai este nevoie să prezint impactul unei astfel de decizii, autorităţile locale din Bucureşti având şi alte proiecte de o importanţă deosebită în derulare care au nevoie de finanţare.
    
Probabil că o deschidere mai mare a miniştrilor către problemele administraţiilor locale sau a cetăţenilor ar permite soluţionarea măcar a unora dintre ele. 

Eu unul pot să vă spun un lucru cert: pentru câteva clipe m-am mândrit cu gândul că am contribuit la realizarea acestui obiectiv de investiţii, chiar dacă doar prin acţiuni de lobby.

Niciun comentariu: